četvrtak, 13. prosinca 2012.

Marlene Dietrich

Rođena je 27. prosinca 1901. u Berlinu. Otac joj je umro pa je živjela s majkom i očuhom. Pohađala je satove violine u nadi da će se na taj način proslaviti, ali u svojim kasnim tinejđerskim godinama odlučila je odustati od glazbe i posvetiti se glumi. Godine 1923. udala se za Rudolfa Siebera, filmskog profesionalca koji joj je pomogao oko njenog prvog filma "Tragedija ljubavi". Zajedno su imali jedno dijete. Kasnije su bili odvojeni ali se nisu razveli. Njezina najpoznatija pjesma je Lily Marlene. Marlene je bila protiv nacističke vlasti u Njemačkoj i snimila je anti-nacističke poruke na njemačkom jeziku koje su emitirane na radiju. Nakon rata, snimila je još nekoliko uspješnih filmova. Najpoznatija dva filma tog razdoblja su  Affair i svjedok optužbe. Marlene je 70-tih odustala od izvođenja. Preselila se u Pariz gdje je živjele ostatak svog života. 6. svibnja 1992. umrla je u svom pariškom domu, ali je pokopana kraj svoje majke u Berlinu.

Broj komentara: 10:

  1. Šteta što je odustala od glazbe... Violina je baš lijep instrument. Mogla se baviti i glazbom i glumom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne sviđa mi se to što je odustala od glazbe i posvetila se glumi jer ako se potrudiš, možeš uspjeti, pa i ako to značilo da ne pjevaš, nego da sviraš neki instrument.

    OdgovoriIzbriši
  3. Žao mi je što je nakraju odustala i od izvođenja filmova, ali mi se sviđa što se odselila u Pariz, to je stvarno lijep grad

    OdgovoriIzbriši
  4. ja bih se prije bavio glazbom nego glumom

    OdgovoriIzbriši
  5. Da ja se slažem u potpunosti sa Tamarom mogla se je baviti glazbom i glumom

    OdgovoriIzbriši
  6. Šteta što je odustala od glazbe, a stvarno se mogla baviti i glazbom i glumom.

    OdgovoriIzbriši
  7. NEOPISIVO mi je zanimljivo što je pokopana kraj svoje majke u Berlinu.

    OdgovoriIzbriši
  8. sviđa mi se to što je pokopana pokraj svoje majke.

    OdgovoriIzbriši
  9. sviđa mi se to šro je imala ljepu karijeru i da se bavila i glazbom i glumom samo je šteta što je odustala od glazbe

    OdgovoriIzbriši