četvrtak, 15. studenoga 2012.

Moj hobi ;)


Moji hobiji su ples i gimnastika. Bavim se njima zato što su zanimljivi i zahtjevni. Plesom možemo izraziti kako se osijećamo i to je najbolja stvar kod njega. Ples odmalena volim, jer u mojoj obitelji svi vole plesati pogotovo na nekim zabavama pa tako i ja. Pohađala sam razne tečajeve plesova npr. standardne plesove, ritmiku, hip-hop i razne druge. Sada idem na plesnu grupu u našoj školi. Imamo super koreografije, svaki put sve bolje i bolje . Gimnastika me počela zanimati prošle godine, vidjela sam što jedna moja prijateljica radi i pogledala sam neka natjecanja na televiziji.  Doslovno sam se zaljubila u taj sport. Još od prije sam znala nešto iz gimnastike, ali to nije bilo ništa u usporedbi s onim  što sam trebala naučiti i još puno toga ima što trebam naučiti. Postoje razni premeti, preskakanje kozlića i štošta drugo. Tko zna možda odem na neko natjecanje iz gimnastike ili 
iz plesa !

Nema komentara:

Objavi komentar