utorak, 20. studenoga 2012.

Moja najbolja prijateljica

Imam dosta najboljih prijateljica ali samo je jedna glavna, a to je Helena. Poznajem ju od 1. razreda i od tada smo si najbolje. Ima plavu kosu i plave oči.  Ide u 6. razred. Najbolja je zato što se  nikada  nismo posvadile ili naljutile jedna na drugu. Ona je uz mene bila u sretnim i tužnim trenutcima. Skoro svaki dan idemo jedna kod druge bez obzira na to što se vidimo svaki dan u školi. Ona me nikad nije iznevjerila ili odala moju tajnu. Poznajem cijelu njenu obitelj (a njih stvarno ima puno) i super su. Pogotovo njezini sestra i brat s kojima se volim igrati dok Helena gleda televiziju ili pomaže mami. S njom radim razne stvari. Najćešće se šetamo ili jednostavno izležavamo na krevetu u njenoj ili mojoj sobi. Kad se izležavamo još se najbolje i zabavljamo, jest da to nije neka radnja ali puno pričamo i to nam je super. Za budućnost smo  već sve isplanirale. Biti ćemo si vjenčane kume. Možda je pre rano za razmišljanje o tome ali se bar kasnije nećemo morati brinut oko toga ;)

Nema komentara:

Objavi komentar